Wish that I was lookin' into your eyes

Jag har haft ett par tunga dagar nu med en jobbig känsla i kroppen. Längtar efter familjen, Leo och mina vänner. Jag är ledig imorgon så jag tänkte att jag skulle hyra film ikväll och titta på den sent inpå natten. Vi började kolla 22.30 och alldeles nyss slutade filmen. Ikväll valde jag att hyra Wild child. En väldigt ungdomlig film, men det är en film som jag tycker mycket om! Då spelar det ingen roll om den är barnslig. =)

Nu sitter jag och lyssnar på Damien Rice. Alla andra har gått och lagt sig och jag har just nu den fantastiska stunden som jag bara ägnar åt mig själv. Min flaska med iskallt vatten står bredvid mig och jag sitter bara och gör ingenting. Det är alldeles tyst förutom låen "Cannonball" som jag lyssnar på med låg volym. Imorgon kommer mamma och pappa ner. Dom har med sig Leo som jag saknar massooooooooooooooor! Jag ska pussa honom hela kvällen imorgon. Mitt hjärta.
Innan mor och far dyker upp ska jag springa ner till stranden (typ 3km), ta mig ett dopp, byta om och gå till Sinus och spana på mina kollegor som spelar volleyboll turnering (mellan alla krogar i Borgholm/Köpingsvik). Då har jag något att sysselsätta mig med, vilket är bra! Då ska jag heja på Maria, Viktor, Bp (David) och alla andra muppets som ställer upp. Jag har lovat att jag är coach. Jag är ingen pärla när det gäller bollar.................

Nu ska jag krypa till kojs med min krig och fred bok. Imorgon ska jag sova länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0