Upptageeeeeeeeeeet!

Sjuuuukt jobbig vecka!!!! Jag har jobbar lunch söndag & måndag. Tisdag, onsdag och torsdag blev det LÅNGPANNA! Vanligtvis får man ha en långpanna i veckan, jag hade tre stycken och alla i rad. I helgen blir det förmodligen två till. Tur att det bara är fyra dagar tills jag åker hem. För nu är det jobbigt!

I onsdags efter jobbet mötte jag Andy och Patriks mamma. Världens sötaste! Hon sa hur fantastisk hon tyckte jag var och att jag var så mjuk och vänlig mot alla, trots motgångar. Jag blev så rörd så jag började stortjuta när jag kom innanför dörren. Pinsamt, men sant! Dock var det skönt att böla lite.

Bilder från de senaste dagarna!


Bilutflykt vid Borgholm slott. Väldigt mysigt!


Där är min restaurang där jag slitit hela sommaren. Jag hade precis avklarat en långpanna och var påväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0