Smaklösa för dom tåliga!

Mina föräldrar är äntligen här! Som jag längtat efter dom (och självklart mitt lilla odjur som nu bänkat ner sig i min säng). Mamma åkte direkt på Tomas Ledin när dom kom fram. Men jag tog en promenad med Leo, och det är jag nöjd med!

Idag har jag även bokat resa till Köpenhamn som jag och Blomman gav Carro i födelsedagspresent. Ska bli hur kul som helst att åka iväg. Den 1 Oktober är det avfärd. YEEEYYY!

Pappa kom även och sa att vi förmodligen åker till stugan i höst efter jag kommit hem. Skolan ska flytta till nya lokaler (äntligen officiellt) och jag är bjuden på mys middag hos söta Jenny när jag kommer hem. Rackarns. Idag känns allting bra! Varför blir man så lycklig bara av att träffa sin gamla mor, far och vovve? =)

Kommentarer
Postat av: Lill Affe

Snart kommer ju jag med...då blir du väl ännu gladare?;-)

2009-07-15 @ 23:53:25
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0