sex dagars arbete, imorgon är det vila!

Jobbigt att jobba sex timmar i rad. Speciellt med tanken i bakhuvet att dom kan ringa närsomhelst under kvällen och be mig komma ner. Pengarna jag tjänar går inte att klaga på, men kroppen och knoppen orkar inte jobba hela dagarna, speciellt när man sover som en kratta på nätterna. Inatt var jag bara uppe en gång och gick, det brukar vara 4-5 gånger per natt.

Idag kommer min älskade lilla storasyster hit! Jag har längtat jättemycket och jag kommer säkert börja gråta när hon kliver upp på trappan. Hon har lovat att hon ska komma till krogen och säga hej till mig först. Det tycker jag känns bra. Imorgon är jag ledig också så jag får umgås med henne och Benny iallafall EN hel dag.Undrar bara vad vi ska göra. Bada om det är sol, men det kanske blir en promenad i borgholm om det är sämre väder. Man får väll se!
Om ett par timmar kommer dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0