Regn, åska & tedrickande

Jag sitter här alldeles ensam och myser lite. Det regnade precis något fruktansvärt mycket och det åskade. Jag har slagit mig ner vid köksbordet för att titta på detta. Jag är så sliten idag också så det är ungefär så här mycket som jag orkar med. Höhö. Nu kom solen fram och det ryker hur mycket som helst från marken! Fan att jag inte hade en kamera, det är skit häftigt!

Idag ändrade dom mitt schema så jag bara jobbar 5 timmar om dagen istället för 7. Jag vart skit arg, jag är ju liksom här för att jobba! Jag ska nog dra på mig några långpannor (12 timmars pass) nästa vecka så jag får ihop pengarna ändå. Två timmar om dagen är ju 170 kronor, det blir ungefär 1000 kr per vecka. Nej, jag ska dra på mig några långpannor nu! Amanda var också upprörd över att vi inte kommer träffas någonting nu. När hon jobbar är jag ledig och tvärtom. Det känns jättesurt, men förhoppningsvis är vi lediga samtidigt någon gång, då kanske man kan ta en fika eller något sånt trevligt.

Imorgon är jag ledig. Då ska vi till Kalmar för Albin ska till sjukhuset. Jag åker med och köper ny mobiltelefon samtidigt så jag kan slänga in lite bilder här på bloggen. Hoppas inte Anca (som är på möhippa ikväll) är alltför bakis imorgon så hon också hänger med! Då kanske det blir lite kik i affärer också. YEEEY

Nästa vecka kommer mamma, pappa och Leo. Jag saknar dom....


Kommentarer
Postat av: Hille

Kommer dom till dig?? FUSK! Jag ville dom skulle komma hit med ju. Hoppas det går bra för Albin imorgon. Puss

2009-07-07 @ 19:54:37
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej tösen. Vi är framme och välbehållna nu. Fint kort på dig och odjuret. :) Idag ska jag få träffa honom. Jag ska gosa järnet.



Hörs! Heja er i dag!

2009-07-08 @ 08:05:29
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0