Nej, jag har inte glömt bort bloggen!

Haha! Jag har bara haft besök av familjen. Det var skönt att vila lite från bloggandet och bara umgås (och jobba, det kommer man aldrig ifrån). Foräldrarna åkte vidare till min tokgravida syster (som skulle fött barn i lördags, vart är du alfons?), hoppas dom kom fram i lugn och ro. Jag själv har haft en EXTREMT lugn dag på jobbet. Vi hade sammanlagt ungefär 15 beställningar, vilket är sjukt lite jämfört med dom 60 vi brukar ha. Jag och Anna, som jag jobbade med idag, hann till och med sätta oss ner TILLSAMMANS och äta mat. Att bara hinna äta mat är något jag inte haft tid med de senaste tre veckornas arbetspass. Jag vart proppmätt och är fortfarande mätt, vi åt alltså klockan halv 2.

Nu ska vi alldeles strax åka och köpa pizza nere på mitt jobb, min lilla moster fyller faktist år idag så vi ska lyxa till det riktigt ordentligt. Jag beställde med Mellösa (vegetarisk) och de andra ska få en familjepizza, massam (fläskfilé & beasås) och kebab. Trevligt för dom!
Jag återkommer imorgon med lite pictures från dagarna som knatat förbi.
Puss unt kram

Kommentarer
Postat av: Nadine

för att dom bytt lokaler o bytt rektor utan att informera o att dom skrivit de på hemsidan men de är inte alla som har dator o de borde kommit brev om de osv osv osv. lyssna på radion :P

2009-07-20 @ 18:48:03
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Nadine

ahaaa :P de sändes i sthlms län iaf xD ja men dom har inte gjort de än o de är cirka 5 veckor kvar till skolstart, börjar kännas liiiite stressigt. + att vissa fick sina betyg assent o vissa har inte fått dom alls om jag fattat rätt.

2009-07-20 @ 21:41:03
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0