"Jag har köpt öl till Björn Gustafsson"

HAHA vilken härlig, LEDIG, dag jag har haft idag! Vi började med att boka bord på Klinta bykrog (mitt jobb), sen åkte vi till sport rea och kollade på träningskläder. Där trivdes jag! Sen åkte vi "ungdomar" ner till Borgholm och var på Outlet där. Jag köpte en jättesöt t-shirt. Jag gillar den stenhårt! Efter jag köpt tröjan fick syster för sig att hon skulle klippa sig så vi gick till intermezzo och skulle gå in där, då blev hon nerskickad till strandgallerian för att klippa sig där. Medan hon fixade håret så låg vi andra nere på en flytbrygga och stekte. Luuuugnt och skönt. När vi legat där en halvtimme ledsnade vi och gick för att se hur det gick hos frisören. När vi kom upp dit ser vi THE fotograf som jag tokspanade på förra söndagen. MUMMA! Vi stog och väntade på Fia utanför salongen. DÅ KOMMER HAN OCH FRÅGAR OM JAG KAN ÖPPNA DÖRREN ÅT HONOM, det var ju dagens lycka! Vilken hunky!

Sen åkte vi hem och tog cyklarna och cyklade tillbaks till Borgholm (ett himla farande). Det var ju after beach! Jag tog en mineralvatten först och sen så tog jag en drink som hette sunday någonting. Efter det gick jag och Benny på toa, när vi kom tillbaks till våra platser hade vi köpt en piggelin drink till mig och en öl till han. När den var uppdrucken gick vi på toa igen och när jag kom ut såg vi THE fotograf igen. MUMMA! När vi kom tillbaks till dom andra hade jag en rosa pantern i handen och Benny en öl. Observera att jag fyller 18 i septemer. Någonting som inte stämmer. Men jag var lycklig och väldigt pratglad. När allt var slut cyklade vi till bykrogen och åt. Jag fick en hjärtformad pizza av Alex (jag bad inte alls om det, nej nej!). Jag var proppmätt när vi cyklade därifrån. Tanken på att jag ska dit imorgon igen och jobba störde mig inte alls. Det räcker med en ledig dag. Bara man får umgås med folk man tycker om. =)

Långt inlägg det blev, allt är värt att läsa!
Nu är det popcorn och sen sömn som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0