I know that I could use somebody

Just nu, klockan 21.07, sitter jag ute på altanen och skriver. Det är 24 grader varmt och det går knappt att vistas inomhus. Det är skööööööööönt!

Idag på jobbet så var det kolugnt! Inte många gäster alls, kanske 30 stycken sammanlagt. Jag, David & mat-Alex (finns typ 3 Alex) jobbade tillsammans. Vi hade hur roligt som helst. Vi pratade massa strunt hela dagen och det var en bra chans att lära känna varandra. Jag och David pratade om Takida som ska hit i slutet av månaden. Han skulle dit och jag hoppas på att vinna biljetter från lokaltidningen härnere. Coolt det skulle va! 

När jag kom hem satt jag mig på altanen i solen en stund. Sen vaknades det pannkakor och det har inte jag riktigt samvete till att äta bara sådär. Så jag sprang en stund. Det blev kanske 3 km eller något, lite mindre kanske. Väl hemma gjorde jag styrka i en halvtimme. Riktiga armhävningar lyxade jag till med. Det var härligt jobbigt. Det enda jag skulle kunna kräkas på är dessa jävla flugor som är överallt. Jag HATAR dom! När regnet kommer försvinner det värsta. Hoppas jag.............

Nu ska jag ta mig en kopp te och sen sussa!


Kommentarer
Postat av: Sosso

2009-07-02 @ 23:44:03
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Sosso

Hej dearest. Låter som att ni har det varmt. Håll kvar värmen tills jag kommer. :) Sitter på jobbet och räknar timmarna tills jag får åka upp. Än så länge är det typ 31 timmar tills jag åker.. Tror jag. Låter väldigt lite.

Nu ska jag jobba. <3

2009-07-02 @ 23:45:30
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0