En vild partydag, minst sagt!


Vackra Emma och Maria med champagne i högsta hugg!



Bartender Patrik och kocken Alex tog sig också ett glas



Haha! Flaskan hamnade på golvet efter ett tag, det var lite trångt!



Alex bjöd oss tjejer på en varsin red summer



Vi stog och njöt med våra Mintu shotar. Mitt halsband som man fick till var luddigt. De andras var som en gasbinda, inte lika coola som min alltså!


HAHA! Styrfyllan på vägen hem. Klockan var 18 och vi var inte att leka med just då. Vi tog oss iallafall till jobbet och åt en pizza. Sen la vi oss i Emmas soffa och laddade inför rond 2! Jag var helt slut så jag stannade kvar på jobbet och pratade med dom som jobbade. Klockan 12 precis kom jag hem efter att Anna skjutsat hem mig.

Ikväll ska jag leka med Amanda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var Julia full denna dag? :O I'm chocked. :D

2009-07-13 @ 10:37:45
Postat av: Anonym

Det var Fia som postade det sista. :)

2009-07-13 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0