En överraskning!

Jag var lite tokig och tog ledigt i tre dagar för att åka över till min syster och överraska henne. Jag hade inte räknat med att bebis hade kommit än så jag tänkte spendera de sista dagarna av hennes graviditet med henne. Men icke! Istället fick vi någons slags dispans och fick gå in på avdelningen och träffa henne. Hon började nästan gråta för att hon var så glad. =) Pappa Paul blev nog glad han med. Gladast blev dock jag! Denna bebis har varit efterlängtad i flera flera år, och nu låg han där på sin mammas mage och snusade. Det lös i ögonen på de nyblivna föräldrarna!

Moster och systerson


Bebis mormor och jag tog på han mössan och filten, han såg lite hård ut. =)


Våran bebis här hemma hittade en napp som han tyckte ovanligt mycket om. Udda hund!

Kommentarer
Postat av: Lill Affe

Längtar till imorgon när vi ses:)

2009-07-24 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0