Build me up buttercup!

Idag är det sista dagen i Hovet och Växjö. Klockan 15.59 går mitt tåg tillbaks mot Kalmar där kusin hämtar mig. Innan jag åker ska jag in till Växjö och gosa med bebisen först (Hugo, Alfons, eller vad blir det för namn?). Mamma och pappa skjutsar mig till tåget innan dom åker hem till Uppsala. Tråkigt att syster inte varit hemma nu när jag är här på besök, men det kan man ju räkna med. Nu vill jag bara att hon blir bra igen och kommer upp på benen!

Ikväll ska jag nog åka till slottsruinen och lyssna på takida (utifrån). David den tönten ska vara därinne... Jag vill också! Men jag nöjer mig med att bara lyssna, det tycker jag är roligt nog!
Just det! Förmodligen så har jag bara 9 arbetsdagar kvar innan jag åker hem. Dock tror jag att jag ska åka tillbaks hit till Hovet ett par dagar, då allt lugnat ner sig och familjen förhoppningsvis kommit hem. =)

Nu ska vi åka mot sjukhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0