You're simply the best...

Körslaget är över! Mina nya favorit, Timo, åkte ju som sagt ut första programmet, vilket jag tyckte var synd! Min andra favorit vad Erik Segerstedt, endast för att han la handen på min rump när han var på Lotus en gång i tiden! HAHA. Nej, skämt å sido! Jag tyckte nog helt enkelt att han var bäst. Min vilja gick inte igenom (trots att jag ringde en gång och röstaade), Hanna vann ändå! Kan ju ha varit så att hela Hälsingland röstade, då hade nog inte Erik en chans! Men men, så kan det bli ibland!
Jag nämnde ju Timo nyss, just för tillfället så har jag gjort en spellista på youtube med hans covers, Simply the best (från idrottsgalan) och Creep (På spåret). Jag blir lite avis när jag ser och lyssnar på hans musik, han är så självständig och helt as grym. Jag vill också ha sån känsla för något...  Nu ska jag lägga till Sweet Marie på listan också, för den tycker jag också om! Om Simon fick höra att jag sa detta så skulle han bli tok nöjd, det är ju hans favorit också! Vi borde starta ett team tycker jag :). 

Som en avslutning på januari så skriver jag såhär, NU ÄR DET BARA (många kanintecken " runt bara)  8 MÅNADER TILLS JAG FYLLER 18! Sug på den! :) Puss i örat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0