Yippie! Eller INTE!

Usch! Jag kan säga att jag AVSKYR praktiken! Jag tycker det är skittråkigt. Jag ser inte de som ett arbete att gå hem och prata med folk. Sitta vid deras köksbord och titta ut genom fönstret medan dom glömmer bort vad man säger. Nej. Jag gillar det inte alls. Och säg inte att jag ska ge det en chans, för de har jag gjort. Jag tycker det är dödstråkigt och segt, men  jag ska stå ut i dom fyra resterande veckorna. Det är bara bita ihop!

Pågrund av praktiken blir jag skittrött. Gå upp sex på morgonen, komma hem vid 5 på kvällarna. Det är bara äta sen gå till gymmet och träna innan jag somnar som en stock. Igår somnade jag 10 å ikväll har jag planer på att inta sängen ännu tidigare, eftersom jag inte vaknade av klockan när den ringde första gången imorse. Det har faktist aldrig hänt förut, jag har aldrig försovit mig :O Nu ska jag jobba varje dag (utan torsdag) fram till söndag. Då på mina lediga dagar nästa vecka (som jag VERKLIGEN hoppas att jag får) så ska jag gå på bio! Ja, det ska jag göra! UT och äta med mamma och sen gå på bio. Man blir ju så osocial när man aldrig träffar herrskapet längre!

Nu ska jag sätta mig vid lilla datan och försöka mig på lite installationer och lyssna på Damien Rice. Jag är såld. Helt såld!



Balen i nian, kan jag få komma tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Nadine

vackra julia :)

2009-01-16 @ 20:18:31
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0