WUPPSALA!

Efter en mycket svajig båtresa (där jag såg alldeles för mycket spyor i alla dess färger, EUUUWWWW) så har jag nu kommit hem. Finns dock ett problem kvar, att jag tappade min mobil på tåget. Jag märkte det inte själv utan fick en chock när det stog "Julia ringer" på mammas mobil. Jag skämdes ihjäl och nu ska jag åka ner till stationen när tåget kommer in och hämta den lilla vännen. Jag som slutat skämmas för sånna saker kommer nog bli knallröd i ansiktet idag..

Just nu sitter jag å filurar på en Netbook från Acer. Den är jätte liten, endast 8,9" "stor". Jag känner att jag inte behöver mer än så och det är en alldeles perfekt data för mig. Blir nog ett köp ikväll? Innan köpet ska jag åka på innebandy, Jennifer ska spela en av dom sista matcherna i Storvreta cupen och jag ska vara där tillsammans med mamma och pappa för att se! Dock ska mobilen hämtas först! När telefonen är på plats kommer bilderna från Gotland, stay tuned!

Liten uppdatering:
Sug min röv. Tjejen som ringde sa att hon skulle ge mobilen till konduktörerna, och jag vet att hon säkert gjorde det! Men konduktörerna hade inte mobilen... Så nu är jag mobillös helt enkelt.. Tror dock att jag beställer datan ikväll, hoppas jag gör det iallafall. Imorgon ska vi ringa hittegods, men inte så stor chans att man får tillbaks en ganska ny telefon om någon har kommit över den. Det löser sig nog. Annars får jag ta en gammal mobil så länge och skicka efter ett nytt nummer.. Usch vad depp jag blev...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp datorn Julanta, den är riktigt go!



Haha, chippen in my heart!

http://www.youtube.com/watch?v=vwMr9e1lrek

2009-01-06 @ 21:01:34
Postat av: Blommingdale

Köp datorn Julanta, den är riktigt go!



Haha, chippen in my heart!

http://www.youtube.com/watch?v=vwMr9e1lrek

2009-01-06 @ 21:04:23
Postat av: Nadine

HAHAHAHAHAHA, till klippet som Blomman länka xD

HAHAHA, omfg!!

2009-01-07 @ 02:19:15
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0