Vi kommer med snö till er

Idag har jag och min kära mormor tagit en låååååång promenad! Först gick vi ut till Sko kanonen som ligger ute vid Maxi, sen gick vi därifrån till Östertorg och hittade ett par fantastiska UGG-boots (fejk såklart) på Din sko. Mina nya hjärtan! Eftersom jag glömde sladden hemma så kan jag inte lägga in bild, så det kommer när jag kommer hem igen. Sen gick vi runt och tittade på olika affärer och vilka reor det fanns!!! MQ & Vila hade huuuur mycket som helst, men jag köpte ingenting eftersom jag måste lagra lite pengar till mitt frisörbesök som jag är i stort behov av! Ska ringa Hair team och boka tid snarast!

Det snöar här, eller.. Det snöar i MASSOR här, sen klockan 10 imorse har det typ kommit en decimeter, och med tanke på att det var barmark över hela Visby igår så känner jag ungefär att det är vi som tagit snön med oss hit. pappa och jag. Nu har jag ju köpt mina nya Uggisar så jag kanske kan ta en liten tur ikväll, jag hade ju inte räknat med snö så jag tog med mig mina röda stövlar och ett par jumpaskor hit, lite kallt kanske! Men allt löser sig ju till slut. Nu ska jag bjuda alla gamlingar på tacos och imorgon fyller morfar år och jag tror vi ska ta en tur till gammelmormors grav och tända ett ljus.. Usch vad jag saknar henne!
Nej nu fick jag massa sms här, ett av Carro och ett av Lina. Dags att svara!
Uppdatering imorgon! PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0