Skön vecka eller vad?!

Bebisen som kläcktes imorse har fått namnet Casper och är en av dom sötaste jag har sett! Lilla knodden ska fostras rakt in i familjen och jag ska lära han allt jag kan ;) Fram mot sommaren kommer en till knodd (mer om den senare) som kommer skämmas bort ännu mer! Jag kommer bli en snäll tant Julia :)

Ursäktar dålig uppdatering! Min lilla data har legat hemma hos Jocke nu för att det inte går att komma in på internet trots många olika varianter av försök. Nu är den iallafall fixad och jag ska ge Jocke en ask Paradis och en plastblomma som tack (en riktig blomma skulle förmodligen inte överleva mer än en vecka...). Imorgon ska jag gå och hämta hem vännen igen. Tack för den! Ni har inte missat något märkvärdigt iallafall, har varit sjukt rastlös och legat i soffan med huvudvärk i ett par dagar, mer än så är det inte!

Åter till verkligheten! Veckan är mycket lugn! Ledig måndag, tisdag, lördag och söndag. Alltså bara tre dagars jobb, vilket jag kan leva med! Jag har ett väldigt strikt tränings schema den här veckan också (jag är helnöjd!!). Gym idag, promenad fram och tillbaks Salabacke imorgon, styrka medel på torsdag, lång lång lång promenad på fredag, gym på lördag och förhoppningsvis yoga på söndag! En fullspäckad träningsvecka som jag ser fram emot väldigt mycket. Visst är det kul? Beach 09 here I come! Var alldeles nyss på gymmet och jobbade på med mina olika redskap. Jag måste skaffa mig såna där träningsvantar, det funkar inte längre, jag har inget grepp alls! Men vikterna har ökat iallafall, vilket är mitt mål! Nu väntar vi bara på resultat. Nu när jag går och lägger mig ska jag skriva en lista på vad jag ska undvika för mat med hjälp av senaste Friskis tidningen (favvis tidning!), sånt är roligt :)

Klockan ringer som vanligt 5.55 imorgon, vi hörs imorgon kväll! Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0