Positiv värk och ålderstecken!

Nu har jag lämnat min lilla data och satt mig vid den stora. Vi har beslutat att vi ska skaffa trådlöst internet istället så jag kan leka med den lilla vart jag vill i lägenheten, YEY! Jag har även vääärldens träningsvärk från gårdagens gympass! Känns som mina ben ska gå av när jag böjer mig fram, armarna är inte heller att leka med. Men det är väll positivt? Tog en lång promenad med Leo imorse för att det skulle släppa lite, men tyvärr, det känns bara värre nu! Jaja, vill man vara
Idag har jag hängt med Blomman. Vi möttes på stan kvart i 12 och tog världes längsta lunch, vi var färdiga klockan 13 ungefär, massor att prata om! Sen gick vi runt och letade lite småsaker. Jag köpte en svart T-shirt från T-shirt store, ett skärp från Lindex (Vi diskuterar ålderstecken?!) och även en tröja därifrån. Letade kläder till en kommande fest jag ska på, blir nog "beighe"rosa leggins, en Carrie-kjol av något slag, och en fin tröja till det. Kan väll bli nått?

Idag har jag också varit duktig och ringt min moster och frågat om jag får bo där i sommar ifall jag ska jobba på Öland. Jag har smält tanken nu och nästan räknat med att jag ska åka dit, så det känns inte så illa. Blir nog ändå inte lika länge som förra sommaren, 8 veckor hemifrån var slakt. Räknar med 6 eller 7 den här gången. Vill någon komma och hälsa på mig kanske?

Avnjut lite Damien Rice (kan vara hans bästa låt?) såhär på söndagskvällen, som i mina ögon blir dagen innan en praktik som inte är efterlängtad. Varsågod! http://www.youtube.com/watch?v=hUR5Gs9HSNM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0