Nyårsdagen!

Okej, vi drar ett streck över gårdagen som inte gick som förväntat! Blomman & jag stog till tjänst under större delen av kvällen, och det var väll tur?
Jag kan ju säga så mycket att vi först åt middag hemma hos min bror och sen tog oss som planerat ner till Jocke i Svartbäcken!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska alldeles snart packa min "prada" väska (kallas så av familjen, är någon billig väska från Italien). Avresa från Uppsala mot Visby går 8.09 från Uppsala station och ankomsten till Gräbo, Visby kommer vara vid 14 tiden. Ska bli skönt att komma bort och vila upp sig innan skolan börjar igen. På Gotland ska jag bara ta det jättelugnt, inte röra ett finger mer än att kanske ta en promenad om dagen! Jag brukar åka dit en gång om året för att bara vara, gå runt i mjukis kläder och inte göra några större ansträngningar, det tycker jag är livskvalitet! Det blir en bra start på året att åka iväg tycker jag! :)

Om Carro läser min blogg så vill jag bara säga att hon är den sötaste människan som finns! Hon är den bästaste vännisen som finns! :)

Nu ska jag packa väskan, jag får uppdatera mig hur läget är därnere så kommer jag hem till staden på.. Onsdag måste det bli? Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ah okej, det va ju jätte kul respons efter en sånhär kväll...kul att man måste visa sina bästa sidor för att du skulle inse det! Tihihi (:

ps. min bror är magsjuk så jag tror att det va det som spökade igår! :D :D

2009-01-01 @ 22:45:30
Postat av: Verna

hahahaha mmh, "magsjuka" e de så man kallar de nu för tiden ? :P men,men.. vi tycker om dig iaf gunkan3 ! ;)

2009-01-04 @ 16:24:06
URL: http://vernanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0