Now comes the night.

Nyss hemkommen från Blomman, vilken härlig kväll! Vi pratade så mycket så vi började typ laga mat klockan 8 haha! Blommans päron åkte och köpte pizza för dom orkade inte vänta på oss, det var nog ett bra val! Men maten var supergod och jag fick till och med en matlåda med mig hem som jag ska äta på tisdag på praktiken. Yey!

Jag är upprörd! Vad händer med dagens samhälle? Kiosken bredvid mig, där ägaren vart knivskuren för ett halvår sen, blev rånad inatt igen. Nu har två av dom tre killarna som gjorde första grejet blivit släppta. Det är garanterat dom som är tillbaks för att hämnas mot denna stackars gubbe som lidit hyffsat mycket på grund av dom där puckona! Jag blev ledsen och upprörd när jag gick förbi där imorse påvägen till gymmet. Vilka grymma människor! Han har slitit som ett djur för den där kiosken. Han är jätte trevlig (lite läskig dock) och förtjänar inte något sånt. Hur kan dom släppa två idioter som knivhuggit en människa och tro att dom inte kommer jävlas med honom igen? Som sagt, vart är dagens samhälle påväg?

Nu har jag köpt ett par tränings handskar som jag ska börja använda på gymmet på måndag. Imorgon ska jag lägga in en bild på dom! Just det! I julklapp av Blomman så fick jag en mössa som det står Bad hairday på, en hyllning till min vän Patricios band med samma namn. Fick även en bio biljett och 4 st tio kronor som jag ska använda till en solning! Haha, hon har humor den där kvinnan! I love it!
Time to say goodbye!


JAG SAKNAR ÖLAND IDAG, ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0