My own land called Ochrasy.

Jag sitter å dunkar lite Mando Diao såhär på torsdagskvällen. Sitter nerbäddad i sängen samtidigt och har det jättemys! Dagens träning skulle ju bli ett styrka medel pass med Fia, men hon har dragit på sig nån förkylning så det gick ju inte. Istället blev de nästan 2 timmar på gymmet efter jag lämnade praktiken klockan 2. Efter träningen gick jag hem å stoppade i mig två majsbiffar och en massa sallad, jobbar på det hälsosamma nu :P Efter matten bänkade jag ner mig här i sängen och jag funderar på att sitta här hela kvällen. Mamma kanske till och med kan komma in å sätta på tvn åt mig så jag kan kolla på unga mödrar? Hur bra vore inte det?!

Slappa dagar nu på praktiken, slutar halv tre alla dagar den här veckan, PERFEKT med en handledare som bara jobbar 75%, för då blir dagarna inte så långa :) Fick även order om att jag inte fick jobba inom hemtjänsten sen, för jag var bättre än så. Jag vart lite glad när hon sa så, att jag är bra alltså! Vilken självförtroende-boost jag fick! Jag trivs visserligen jättebra med vissa pensionärer, men jag tror faktist själv att jag kan bättre. Jag ska ju förändra världen har jag ju sagt, gör man det genom hemtjänst? Usch.. Jag behöver prata av mig med blomman nu, vi brukar prata om sånna här djupa saker i ett par timmar ibland. Förresten! På lördag är jag bjuden på vegetarisk middag hemma hos henne (sötnos!). Vi ska äta lasagne tror jag och jag ska ta med lite av mitt hembakta bröd! Så trevligt!!


"I was dreaming 'bout times, times that are gone, times when I lived alone in my own land called ochrasy. That place was everything to me,The world I made it up you see, it's all there in my fantasy
And I believe it
."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0