Lördag, utan lördagskänsla :(

En lördag när man tvingas gå upp 6 på morgonen känns inte som en lördag känner jag. Men dagen gick bra, hade roliga gamlingar att ta hand om idag, men fick inte gå till klockan 4 eftersom min handledare tyckte jag skulle vila huvet lite, jag har fortfarande ont :O Jag gick hem 2 och vilade upp mig. Åkte till ÖB med Fia och Betty å köpte lite småsaker som dom skulle ha. Nu är vi hemma igen och jag sitter inne på mitt rum med två par raggisar, två tröjor och strumpbyxor. Fryser jättemycket, måste be pappa höja värmen lite :D haha jag börjar bli kinkig!

Ikväll blir det Mexican Style till middag. Jag ska inte göra något mer idag än att äta mat känner jag, kanske sitta vid lilla datan och leka lite. Det är ju kul! Har glasögonen på för att ögonen ska få vila lite. Det är så tråkigt att ha ont i huvet så jag får snällt använda brillorna idag :P 

Jag har kommit på en viktig sak! Jobbar man inom hemtjänsten så kan man ses lite som en socialarbetare! Man får ju lyssna på så mycket problem och vara en tröstande axel. Det är ju ganska skönt ibland å kännas att man kan vara till någon nytta. Hoppas på en bra dag imorgon med huvet så jag kan vara med hela dagen! Imorgon ska jag gå med Sima igen, det kan ju bli riktigt roligt eftersom hon har lite mer tempo :D haha! Nu ska jag äta mat.

Jag saknar mina vänner... Har inte sett dom på mer än en vecka... Men på Tisdag ska jag leka med Carrobarro! :)

Kommentarer
Postat av: Nadine

Hehe, tackar! ;)

Men jag har rätt! :P Man kan f*n inte stå och säga så!

2009-01-18 @ 17:27:51
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0