Lång ledighet! SKÖNT

Nu har min långa ledighet börjat. Jag är sjukt trött och vart orolig när jag vaknade av mig själv halv 6 imorse. Då märkte jag att det börjar gå för långt, nu måste jag få ledigt så jag inte fastnar i detta :P haha!
Jag arbetade och slet idag och gjorde mer än vad jag får göra enligt lag faktist, aja baja! Fick skäll av handledarna efteråt för att jag inte ringde dom. Men jag tyckte det kändes onödigt och jag ångrar inte att jag hjälpte en stackars tant som höll på att kissa på sig! Herregud, det var ju inga problem!

När jag kom hem ringde Blomman mig och kom hit och våldgästade! Vi tänkte sola, men som alltid på fredagar så var det mycket folk och vi gick hem igen. Mamma och pappa hade ingen inspiration till att laga mat så dom bestämde sig för pizza och jag offrade mig, trots att jag inte äter sånt längre. Det vart en barn Al-fungi med mindre ost på, alldeles lagom! Vi kikade på Lets dance och vi halvsov i soffan tills typ alldeles nyss då blommans mor kom och hämtade henne.

Imorgon ska jag åka ut till Blommans hood och bli bjuden på en vegetarisk lasagne som vi letat efter recept på nu ikväll. Ska bli riktigt trevligt att umgås och inte behöva anstränga sig något speciellt, bli bjuden på mat och sånt är helt perfekt för en utarbetad hemtjänstkvinna (haha, årets skämt!). Nej men sällis blir det iaf. :)
Nu ska jag sova, imorgon är det morgonträning på gymmet, vad jag har längtat :D

Kommentarer
Postat av: Nadine

okej, guuud va bra! ^^

skönt o slippa jobba ikapp de :P

2009-01-24 @ 12:57:40
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0