Just can't take my mind of you.

TOODELS! Jag vaknade idag med en skum känsla som innebar att jag inte skulle stiga upp ur sängen, vilket jag tyckte var skumt. Tog mig upp och var livrädd fram till lunch för att nått skulle hända, sen släppte det. I skolan gjorde vi ingenting, precis som jag trodde. När jag kom hem vid 12 så åt jag en lätt lunch innan jag gav mig ut på en promenad genom stan. Jag gick upp till Torbjörnstorg och köpte lite småsaker på Ica affären däruppe. Sen tittade jag vart min praktikplats låg, så jag vet det tills på måndag. Sen gick jag längs med ån hem, hur fint som helst. Att man måste åka härifrån för att man ska uppskatta det! Förfärligt!

Idag har jag invigt min nya mobil, som faktist duger bättre än vad jag trodde, vilket är superskönt! Och imorgon är det dags!! Då ska jag köpa min fina fina fina Netbook! Välplanerad dag imorgon, den startas med en timme på gymmet, följt av datorköp, följt av jobb, sen hem för att äta mat och sen (eventuellt) bege sig ut till Ekeby med mina vänner från klassen. Åker bara om Carro åker dit, så allt hänger på henne! :P Vi får se, annars blir det väl en Plan B eller nått.

Jag kan inte låta bli att skratta när jag kollar på min telefons bakrundsbild, en mycket fin bild på en Blomman med mongis ögon och ena hennes kind är uppblåst. Hon är en glädjespridare den där!



Imorgon blir den min!


Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Tävlar du med blondinbella om vem som bloggar mest?:-) Hejja Magnus Samuelsson i dansa lätt!

2009-01-09 @ 19:00:51
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0