Jag tror nog på lyckliga slut..

Inatt drömde jag.. Jag drömde om Fille på gotland av alla människor. Har varken sett, eller pratat med människan på tre år eller något. I hela drömmen så var det bråk om Leo, Hille var borta och hennes kompisar skulle få "vårdnaden" om Leo eftersom hon inte nämnt någon annan som skulle ta över honom. Jag gick runt med en kille hela tiden, genom allt i den där drömmen. Jag såg aldrig ansiktet på han, förrän det var dags att vakna, han vände ansiktet mot mig sen vaknade jag. Å jag har inte kunnat släppt hans söta ansikte på hela dagen! Någonting i drömmen har jag hakat upp mig och tänkt på hela dagen.. Dumma Fille :P

I övrigt så har dagen varit lugn. Jag tog en promenad på 5 km från jobbet hem till faster för att fika, vilket bara blev bubbelvatten för min del. Dajm tårta för dom andra.. Baah.. Sen åkte jag bil hem och har tänkt på lyckliga slut under kvällen. Mamma och jag tittade på "Under Toscanas sol" (mamma å papps ska nog dit i sommar låter det som). Det är en riktig feel-good film, man börjar tro på lyckliga slut när man ser den. Jag rekomenderar den till alla människor när dom är lite depp. En riktigt bra film i övrigt också, men extra bra då :)

Jag sitter å kollar på Skins nu! FINASTE paketet en tjej fick precis! En klocka, med en lapp bredvid som det stog "You said you wanted time", vart finns dessa gulliga killar som ger såna presenter? Nu är jag alldeles så där dryg igen :P haha
Nej morgondagens planer kanske. Vad skönt, det finns inga, förutom att jag ska gå till gymmet när jag vaknar och använda mina nya fina handskar! Nu ska jag sova! Godnatten!

VAFAAAAAAAAAN! Den där tjejen som fick presenten valde en annan kille :O Vad är det för fel på människan?!



Visst är dom fina?

Kommentarer
Postat av: Nadine

superläckra Jules ;)

2009-01-26 @ 12:09:22
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Hille

Otäckt att jag var borta i drömmen:-( Död eller försvunnen? Mamma och pappa ska inte alls till Toscana:-p dom ska till hovet och kolla på deras barnbarn:-D Nu ska jag ta mig en promenad innan jobbet. Puss

2009-01-29 @ 11:32:13
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0