Jag är en stark människa!

Jag har rest mig igen efter gårdagens lilla fall!
Allting löser sig ju.. faktist. Mobilen går dock inte att få tag i fortfarande, men idag kom mitt nya kontantkort så jag tog med min far och köpte en ny telefon på eftermiddagen. Jag vart erbjuden en Nokia tillfälligt, men jag är en sony ericsson människa! Så jag köpte mig en Sony ericsson (en lite sämre modell, vill inte tappa bort en till). Angående Öland så har jag tänkt över det hela. Det är inte så illa, jag trivdes jätte bra förra sommaren och det är ju himmelriket att få bo där. Sola dagarna långa och sen jobba på kvällarna, kan inte bli bättre faktist. Jobbigt bara att åka ifrån vänner. MEN! Som en liten present till mig själv så har jag bestämt mig för att köpa den lite dyrare Netbooken så att jag har det bästa när jag åker bort hela sommaren. Förtjänar jag inte det?

Tack till min syster Helena som gav mig det bästa tipset igår, att lyssna på Johnny Deluxe låt Drömmer jag! Det är en glädjekick, verkligen! Kan samtidigt säga tack för att hon och hennes sambo Paul hjälpte mig med datorn idag också, tack tack!


Min nya vän!
saknar dock min söta pingla som jag vill ha tillbaks!

Kommentarer
Postat av: Paulie

Ingen orsak, hoppas du blir nöjd med datorn. :) Tror den är kanon. Ha det!

2009-01-09 @ 15:32:17
URL: http://www.liljegrenracing.se
Postat av: Hille

Så hette låten ja:-) Gjorde den dig glad??:-) Självklart hjälper Paulan dig med det han kan. Idag har vår nya garageport kommit. Hälsa mamma å pappa. PUSS

2009-01-09 @ 17:04:59
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0