Gam i slottet!

Konstig dag. Skulle prakisera idag från 7 till 16, men jag fick gå hem (på bossens order) då jag hade en galen huvudvärk så att benen skakade! Jag gick hem och la mig och sov men när jag vaknade mådde jag fortfarande dåligt. Det medför en dag med piller i massor. Naproxen NM migrän är guld värt ibland! När jag vaknade åkte vi å handlade mat, köpte en rauter (jag sitter nu vid lilla datan, yey) och sen hämtade mamma.
´
Lugn kväll ikväll eftersom det är praktik imorgon. Jag gick på innebandy med Tobbe å hans kompisar. Sirius mot Årsta, ett galet derby. Det vart slagsmål såklart och jag satt på helspänn för jag tyckte de var skit kul. Officiellt så vart resultatet 5-3 till sirius, men inofficiellt så räknade jag och Jocke med Johans bortdömda mål, det skulle varit 6-3. Jag är ju inte så fancy av Årsta eftersom alla människor jag känner till spelar i Sirius. Men det var kul med innebandy, trots huvudvärken som fortfarande sitter i.
Nu är det dags att sova, klockan ringer 5.55 imorgon bitti och arbetsdagen började kvart i 7. Usch.. Nej.. sova! Godnatt!!!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0