Full fart, praktiken igång!

Praktiken är igång och jag och Emelie anlände klockan 9 imorse för genomgång och ombyte. Jag fick träffa min två handledare, Sima & Karin. Sima var hur kul som helst, jag skrattade hela tiden när jag var med henne. Karin däremot var lite yr, men hon var snäll och trevlig ändå! Jag ska jobba 6 dagar den här veckan, är endast ledig på torsdag. Jag kommer dö.. Nej, så illa är det inte!

Jag har varit väldigt effektiv idag, och först praktiserat, sen när jag kom hem ringde jag bossen nere på Öland och pratade med henne i en kvart. Hon lät hoppfull om jobb i sommar, det tycker jag är skönt! Anna, Emma, Amanda och en kille var färdiga i servisen, men dom kan ju inte jobba 7 dagar i veckan, eller hur? :P Med tanke på att jag hade det jättebra när jag var där i somras så kan det ju knappast bli sämre nu? Jag längtar nästan lite! Carro har lovat att komma och hälsa på, vilket är viktigt! :)

Ikväll ska jag gå å slåss på gymmet. Jag brukar ju gå fram emot 8 på kvällarna, men klockan 8 börjar ju Johan Glans på tv så jag måste dit tidigare, då det såklart är massor av folk! Men det är en kväll bara, så jag offrar mig faktist! Jag ska få igen knappen på jobbarbyxorna innan praktiken är slut, så de är bara ligga i :D HAHAHA! Mitt mål kanske?
Nu ska jag gå å laga stuvade makaroner och falukorv till mig och min mamma. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0