Framme på Gotland :)

Nu har jag bänkat ner mig framför datan här för att skiva ett litet inlägg.
Bredvid mig ligger en skål med popcorn och ett glas julmust, mormor skämmer bort mig! haha!
Imorgon ska vi gå på stan, bara mormor och jag. Vi ska titta på skor och träningssaker, ska skaffa mig ett par såna där träningshandskar till styrkan, jag behöver ett bättre grepp känner jag :)

Nyss kollade vi på På spåret, manligt och bra :P Gamlingarna dricker kaffe och pratar typ gammelsvenska så jag hinner inte med i snacket riktigt! Tror att jag ska lägga mig i min säng och kolla på Sagan om konungens återkomst med min popcorn skål!
Å oj vad jag saknar Carro, att hon inte åkte med mig!
Toodels! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0