Ett relativt begrepp!

Sista dagen på Gotland blev det lataste! Jag och pappa körde ner morfar till sjukhuset imorse, sen åkte vi en sväng förbi Norder strand och Snäck. Vi kikade på en lägenhet som pappa verkade lite sugen på, den låg ute på Snäck på tredje våningen i huset närmast vattnet, den var fin, men jag tror inte dom ska flytta hit :P Eller hoppas snarare. Jag åkte och köpte te på Kränku också, det vart grönt Chai (första gången i mitt liv jag drack Chai te, det var gott) och grönt kiwi/vanilj. Jag börjar bli förkyld och krasslig i halsen så det var värmade och skönt dagen till ära! När vi var färdiga på stan så läste jag klart min bok "Emma, Mias dotter". Jag har följt serien enda från Gömda och jag gillar dom, trots att jag inte är så fancy i att läsa. När boken var slut så somnade jag som en stock och vaknade nyss, lagom till pizzan!

Innebandy på tv nu, Järfälla mot AIK. Jag avskyr AIK och sitter alltså och spyr galla över dom för tillfället. Morfar vekar dock heja på AIK, så vi sitter på varsin sida av soffan! HAHA! Nu måste jag packa inför hemfärden imorgon. Borta bra men hemma bäst. Gotland kan ändå ses som mitt andra hem och jag har alldeles nyss kollat på kurser som man kan läsa. Jag har varit sugen på att läsa lite ekonomi, och det fanns här. Kanske ett alternativ för framtiden?
Imorgon åkter jag hem som sagt var, och på Onsdag ska jag få leka med Carro igen! Vi ska prata strunt i massor och kolla på Pearl Harbor har jag bestämt. Yey vad kul (snarare sorgligt) :P
Innebandyn ropar på mig, HEJA JÄRFÄLLA (kom det verkligen från min mun?! Trodde jag aldrig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0