En ledig dag till, tack!

Så skönt! Idag har jag varit ledig hela långa dagen. Jag vaknade halv 10 imorse och satt lite vid lilla datan (som förövrigt får internet imorgon eller på lördag). Gick upp och läste UNT och åt nyponsoppa innan jag fick ut med Leobert i en timme. Vi träffade en likadan voffe som Leo, fast en tjej. Dom är mycket mindre än pojkhundarna så jag  ville bara äta upp den :) När vi kom hem gjorde jag en "bantnings" lunch som bestod av majspannkaka och morötter (tydligen jättenyttigt, får tro på det). För att inte göra dagen sämre så cyklade jag upp till Gränby och träffade Miro på Kvantum och pratade med han ett tag, köpte lite bröd och gick sen vidare till Stadium där jag köpte ett pannband som jag ska ha när jag cyklar runt på praktiken. Jag cyklade hem och nu sitter jag här. Ska äta Sparrissoppa och färskt bröd ikväll, men det är för tidigt för att tänka så nu :)

Ikväll blir det träning (väldig massa rörelse på mig idag). Styrkamedel med Fia, yeey!  Jag har nästan flyttat in på Friskis nu, är jämt där! Och jag stormtrivs bland alla svettiga människor. Mycket träning resulterar såklart i träningsvärk, som jag har idag. Ryggen är inte att leka med! Det gör ont att nysa! HAHA! Men det är värt det, jag tycker det är så kul! :)

Imorgon ska papps hätma mig på praktiken och vi ska åka ut till Pc City å köpa nån grej till datan. Ska bli så kul att kunna stå och borsta tänderna och blogga samtidigt! Eller nått.. sånt.. ja.. :P Kul ska det bli!




Lilla Leo tror att han är en riktig bebis!
Kortet taget på Öland i somras :)

Kommentarer
Postat av: Hille

Världens finaste bebis:-) Saknar honom!

2009-01-15 @ 18:03:42
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Verna

Ja han e juu såå himlans söööt ! :) Skulle lätt kunna ha en sån hund om jag nu inte reagerade så starkt på dom :P

2009-01-15 @ 19:24:09
URL: http://vernanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0