En dag med Carro är bea-utiful!

Jag har umgåtts med Carro heeela dagen lång! Vi var i skolan först och sen gick vi till Katte och åt lunch! Men vi är såna tjockisar så efter ett tag på stan så smet vi in på subbis och köpte oss en varsin macka! Satt där och kollade på människor ett bra tag innan vi gick hem. Jag köpte två bodys på rean på Gina. Carro vart också sugen på en så när vi gick ut med Leo så gick vi ner och köpte en till henne också! Sen gick vi hem igen. lagade mat och hängde lite! Diskuterade HM kläder och såna där viktiga saker! Sommarlovet pratade vi också om, hur det blir med Öland, om att Carro ska till Motala. Skönt att ventilera, som Blomman brukar säga! Nu har jag lämnat Carro med sin mor så dom ska åka hem å förmodligen sova! För det ska jag göra :)
Imorgon blir det praktik igen, men slutar klockan 12 och sen 'är jag ledig fram till på måndag! Det räcker med tre dagar i veckan! Nu ska jag sova! Tack och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Hille

Spana in min blogg!

2009-01-29 @ 10:19:06
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0