Benjamin Button's otroliga liv!

Dra mig baklänges vilken bra film! Vilken snygg Pitt också! En riktig berörar film tycker jag!  När han satt vid pianot i slutet och hade demens! Jag vart såå rörd i ögat :) När den här filmen släpps på dvd är jag nog inte sen att köpa den. Úsch vad jag tyckte om den. Den var nästan 3 timmar lång men ärligt talat så märktes det inte, för man var så inne i filmen! Jag måste se den igen!

Igår var en ledig dag! Jag tränade (hårt, har sjuk träningsvärk i rumpen), och sen gick jag hem och sov. Leo behövde gå till veterinären så i åkte dit och gjorde det vi skulle, och köpte bantningsmat till han! Sen åkte jag hem och hängde med Blomman innan vi gick ner på bion. Det finns ju bra och dåliga dagar! :)
Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0