And you will not be afraid.

Denna arbetsvecka är avklarad! Jag har "duschat av" mig alla gamlingar och deras lukter så nu kan jag slappna av. Som vanligt så var det ett jäkla liv på rapporten imorse, och det fortsatte hela dagen! Jag skulle aldrig orka, enda anledningen till att jag står ut är ju att jag vet att jag ska komma därifrån snart, stackars Karin var jätteledsen och skulle hem och söka jobb idag, hon var riktigt less! Kris möte nästa vecka ska det bli, tror vi att jag kommer undan?

Över till lite roligare saker! Planer inför ledigheten. Imorgon ska jag gå ut och gå med Leo, sen gå till gymmet. Ärligt talat så ska jag nog inte göra så mycket mer, köpa en sockerfri chokaldbit och smaska på hela kvällen kanske. Eller ska jag lura hit Blomman kanske? På lördag hoppas jag att jag ska träffa Calle och Tess. Lite tråkigt för Tess att bara sitta nere på ett café och fika så det blir väll antagligen lite lek på någon lekplats och sen får vi se vad som bli av! Det kanske blir så att jag får åka till Örbyhus, länge sen jag var där så det kan ju vara kul :) På söndag är det jobb. Städningen alltså, ibland är det skönt att städa, när man får vara ifred och kanske växla ett par ord med sig själv! Ensamhet är bra skönt ibland!

Nu snart ska jag ner och möta mamma på stan, vi ska kolla på lite kläder och boka tid på några ställen. Jag är jätte trött så jag funderar på om jag ska ringa och säga åt henne att komma hem istället, att vi kan fixa det imorgon. Jag behöver sova en stund känner jag :)


Leo har intagit min säng, ska nog mosa ner mig bredvid honom!

Kommentarer
Postat av: Hille

Lilla LOUIE! Jag vill oxå gosa ner mig med honom. Puss

2009-01-30 @ 06:42:45
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0