Update över veckan!

Jag har varit väldigt dålig med mitt bloggande dom sista dagarna!  Sista veckan på praktiken händer det väldigt mycket under dagarna så jag somnar som en stock på kvällarna!

Igår fyllde ju pappa år iallafall, utav oss barn så fick han en fotvårdsbehandling, för det vet vi att han tycker om! Faster Annika och farmor kom på besök och vi satt i två timmar och pratade om allt möjligt, viktiga problem som Knutby-morden, hemtjänsten, alzheimers och att Casper har ärvt den "Forslundska" gropen i hakan. Mycket hann det talas om!
Tidigare under dagen så pratade jag med min vän Mickis, vi ska gå och fika nästa torsdag och ha trevligt, det blir kul!

På lördag är det Alla hjärtans dag (som jag forfarande, omogen som jag är, kallar Alla stjärtars dag). Dagen kommer spenderas med Caroline Olsson ute i Öster Edinge, hon ligger ungefär på samma nivå där som jag! Jag får väll köpa ett gosedjur eller nått sånt symboliskt till henne. Då blir hon glad!

En till sak! Imorgon (fredag) så ska jag på ett pass på gymmet, han som bor under mig håller i det, ett INTENSIV pass, observera INTENSIV! Jag ska inte dit med vilka som helst heller, utan med arbetsterapeuten från praktiken och hennes 18 åriga dotter! Vad har jag gett mig in på?
Mer om det imorgon.

Duschen kallar! Kräkan går hos gamlingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0