Tuggummi-diet, den bästa?

Om jag någongång ska gå med på en riktig dunderbantning så ska jag göra tuggummi-dieten, för varje tuggummi man tuggar så får man i sig två kalorier, tänk om man tuggar 10 tuggummin om dagen, då blir det bara 20 kalorier, rena dunder dieten! :)

Över till verkligheten! Jag var hos min favorittant imorse och fick sitta i tvättstugan hela morgonen från halv 8 till 10. Jag var lagom rastlös och började tillslut rita lite på ett papper jag hittade i fickan. Jag är inte den som är kinkig av mig, men då var det segt, så efter ett tag så gick jag upp till tanten och drack te! HAHA, bra när man blir kompis med dom man är hemma hos. Jag slutade halv 3 sen och idag var en så lugn dag så jag kom aldrig riktigt igång helt utan var lite små seg hela dagen. Nu börjar jag bli övertrött också så jag får väll ta en långis med Leo sen efter jag har ätit mat. Vilken tajming, nu kom pappa och ska börja laga mat, vad skönt det är att vara barn ibland och bara titta på :)
Förövrigt så är praktikuppgften gjord, tog en halvtimme att göra så jag är nöjd med det.

Carro och jag har disskuterat viktiga problem idag! Förra sommaren på Öland, vad hände egentligen? Ingen vet, inte ens jag som var där hela sommaren. Vi får hoppas på en mer underhållande sommar den här gången, trots att de inte var några större fel på förra sommaren så har jag ett bättre jobb nu och jag hoppas att CARRO SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG I MINST EN VECKA! Blomman måste också komma, hur kul skulle det inte vara med båda samtidigt?

Nu ska jag titta på pappa och äta knäckbröd! Tack och adjö! :)


Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Vi väntar spänt på inlägget som ska tillägnas bebisen:-)

2009-02-04 @ 21:18:29
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0