Someone like you (use somebody)

Kings of Leon - Use somebody!

Igår var jag med Paris hela kvällen, vi kollade på dirty dancing 2 och försökte göra "cicklar" som dom gjorde, varför vart det inte lika snyggt undrar vi? Vi får öva, övning ger ju färdighet!
Paris kommer iallafall in hit idag, får se vad vi gör, kanske en sväng på stan? Sen ska jag till mina 19 åriga kusiner och träffa dom, där är förmodligen lilla Casper också, så då får man träffa honom också! Bebis :D

Dubbeldejt ikväll då Carro? HAHA! Nu kom jag och tänka på världens roligaste sms igår, nej.. nu kommer jag skratta resten av dagen! HAHA

Time for dusch!
Som sagt var, Kings of Leon - Use somebody

Kommentarer
Postat av: Nadine

Haha, umgås med min vän SimonY (:

2009-02-20 @ 13:04:14
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0