Sol, promenad & frisörbesök!

Igår hände det mer än vad som var tänkt! Pappa lovade mig att vi skulle åka å titta på en bil som dom tänkte köpa (jag skulle godkänna färg och utseende, haha), innan jag skulle till famor och äta köttbullar. När vi kom dit så fanns bilen inte kvar i svart, så vi åkte vidare och lämnade in min data och köpte en blomma till farmor. Sen kom papps och hämtade mig när vi var färdiga med mat och pratstund hos henne. Då kläckte han ur sig att vi skulle åka och prova samma bil med samma färg. Efter lite provkörning så gick vi in på kontoret, och bara sådär så köpte vi en sprillans ny bil. Det var lite oväntat! Nackdelen är att vi blir av med våran bil idag, och om tre veckor får vi den nya! CLEVERT! :)

Dagen idag (kul det lät) innebär först tvätt av Prestons skål (han är en riktig bajsfisk), sen en lång prommis med Leo, om jag hinner så ska jag förståss äta lunch, MEN klockan 13.00 (sharp) är det dags för Dutuuutuuuuuu (typ trumpeter) FRISÖRBESÖK! Yey :) Det finns inget skönare än att bli ompysslad!

Dags att ta tjuren i hornen kanske? Preston kommer väll kvävas snart annars! Vi hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Hille

Har du frågat Carro om trosorna??? VILL HA I FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!!

2009-02-17 @ 11:47:45
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0