Sicken service!

Putt jag blir! Var och hämtade min bebis idag på Pccity, men dom kan ju ta sig någonstans! Det var inte min data jag fick tillbaks, utan någon Gunnars! Det var repor på skärmen och det var inte min fina bakrund som kom upp när jag startade den, utan det stog Gunnar och lösenord :O Då ska man alltså tillbaks dit imorgon också..

Igår var vi ju och hälsade på bebis Casper, han är så lik mig tycker jag! Grop i hakan, det är ju så Forslund family! 19 åringarna mådde också kanon och Caspers mor mådde också mycket bra, lite trött dock (kan man förstå kanske).
Idag har jag varit på stan med mamma, köpte ett par jeans leggins och en bolero som jag ska ha över min klänning på mammas fest, det var riktigt snyggt faktist! Bild senare, efter 21 mars.

Imorgon är det Katy Perry som gäller tillsammans med Carro. Ska bli kul att åka iväg en kväll, det är i Stockholm så det är alldeles lagom långt bort. Hoppas bara mitt skaft håller hela kvällen, men väskan kommer nog bli smockad med piller ifall något skulle gå fel. Bra att tänka på sånt i förväg, va?
Nu ska jag gå ut med Leobert så att han kan sova lugnt inatt!
Toodiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0