Oh Susie, we ran out of time!

Jag vart helnöjd med håret igår och hade tagit ett kort om min mobil hade fungerat att koppla ihop med datan, eller om min lilla data inte var på lagning (fläkten var tydligen paj, kanske ska få en ny data om tre veckor), eller om Fia hade glömt sin digitalkamera i stan! Men så är det inte! Det vart lite mörkare med lite koppar och blonda slingor på ena sidan, mycket tjusigt om ni frågar mig. Tur var väll det!

Det är mycket Lars Winnerbäck i mitt liv nu! Jag och Mickis (min ständiga konsert-kompis) ska ut på fika imorgon, jag dunkar en spellista med bara Larsan musik och imorse hade jag en djup diskussion med min Lars kompanjon Patricio! Vårat samtal handlade om konsert i sommar (ingen turné, han ska spela på Hultsfred och Peace & love), gamla minnen från konserter och vad vi gör nuförtiden. Det är jobbigt när man inte pratar så ofta med så lika människor som han och jag är.  Han är så gooooo! Lite ledsen blir jag dock över att det inte är någon turné i sommar, men Hultsfred ligger ju inte så långt ifrån Öland, kanske man ta med Kim på en konsert? :)

IKVÄLL BÖRJAR GREY'S IGEN! Onsdagar framöver kommer jag inte vara närvarande, från klockan 21-22 kan folk räkna med att jag inte svarar på hemtelefonen, i mobilen eller öppnar dörren! JAG KAN INTE VÄNTA :D

Idag är det slapp dag. Jag ska tvätta, baka rosenbröd (till mammas partaj), kolla på film och om jag orkar städa mitt rum. Huvudvärken är kvar och har tagit en morfar alvedon så jag kommer väll somna vilken sekund som helst :) Nu är det matlagnings dags!

 

Från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0