Moster J!

Yeeey :D Jag följer ju bloggen "en prinsessas dagbok", vilken jag tycker är jättebra! Jag har läst den bloggen sen i oktober. Hon som skriver har alltså varit gravid under hela tiden jag läst bloggen. Inatt kom bebisen och när jag läste det vart jag nästan lite rörd i ögat och kan inte själv vänta till min lilla syskonbebis kommer!

Som dom flesta vet så ska jag bli moster för första gången!  Den lilla knodden är beräknad till sommaren och det passar alldeles fantastiskt eftersom jag kommer spendera sommaren på Öland så jag kan träffa mitt lilla syskonbarn massor! Jag personligen tror att det kommer bli en flicka med namnet Greta (vilket inte är så populärt hos dom blivande föräldrarna). En pojke går precis lika bra, men magkänslan säger att det blir en tjej! Den lilla kommer bli så bortskämd och det första jag ska göra när "Greta" kommer är att ge den en stoooooooooooooooor kram! Ååå det ska bli så roligt :D Lilla Leo blir ju "storebror" också, han tacklar nog den uppgiften alldeles galant och självklart ska vi inte lämna han i sticket för att det kommer en ny! MEN vad kul det ska bli när lilla "Greta" kommer. :)
Uppdatering om det när jag åker till Växjö nästa gång och tar kort på maggen!


Kommentarer
Postat av: Hille

AOO:-)

Du kommer bli en av världens bästa mostrar. Tur du är här nere i sommar så du kan komma och lukta på bebisen:-) Jag tror du har fel om Greta, jag tror stenhårt på en LiamNeoMilo:-) Puss

2009-02-07 @ 01:09:30
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0