Kvällsarbete!

Ikväll är det dags för kvällsjobb igen. Jag fick välja om jag ville gå med kvällen och det ville jag självklart göra, sova lite längre om dagarna är ju inte att tacka nej till!
Jag gick upp i hyffsad tid halv 10 imorse (yes, jag slog på stort och sov 12 timmar inatt...), jag duschade och lyssnade på lite musik innan jag traskade ner mot staden. Pappa fyller år imorgon så jag fick vara sammankallande och gå ner och köpa presenten. För att han inte skulle märka vad jag köpte så gick jag in på HM och köpte ett par tygskor till våren, lite blå grå färg, väldigt fina! Sen gick jag in på kicks och föredrev tiden lite, då såg jag ett jättefint korallfärgat nagellack som jag var tvungen att köpa! Löjlig jag är då..
Mötte pappa på kvarnen och köpte mat och frukt till fruktsalladen imorgon, jag har träningsvärk från igår och det blev inte bättre av att bära två kassar. Men men, jag klarade mig hela vägen hem iallafall, vilken tur!

Nu ska jag alldeles strax gå till praktiken och jobba i 8 timmar (får jag gå tidigare idag Romme?) . Imorgon ska jag jobba dag igen från  7 till halv 3, så jag skriver ett lååååångt inlägg imorgon om hur mitt liv ser ut efter det, haha! Sleep tight!


Fin färg, va?

Kommentarer
Postat av: Nadine

AWESOME färg ;)

2009-02-11 @ 17:55:40
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0