Jag vill se The Notebook, NU!

Jag vill se The Notebook nu nu nu! Jag är så sugen på sån där stark kärleksfilm nu efter Benjamin Button, som jag fortfarande inte riktigt kommit över utan tänker på så fort jag rör mig, eller nått. Notebook är ju så fin den med. När dom ligger där under rödljusen och tittar på hur dom ändrar sig, auw! Ge mig en Noah! Har dock inte den filmen, så nu ska jag satsa på att kolla på en annan liknande film ikväll, The Holiday. Jude Law är ju ögongodis och en riktigt trevlig och söt prick i den filmen, det kan inte bli fel med The Holiday, en kopp te och en bit knäckebröd! YEY!

Idag har jag jobbat en stund på morgonen, sen åkte jag upp till Örbyhus och lekte med Calle & Tess. Tess var så söt idag! Hon ville leka hela tiden och jag har aldrig hört henne prata så mycket som hon gjorde idag, vilket var jätte roligt! Vi byggde pussel och kollade på olika djur i böcker, det vart inte så mycket mer innan jag blev erbjuden skjuts hem av Calles mor och bror som skulle in till Wuppsala. Skönt att slippa gå från tåget, och att ha sällskap!

När jag kom hem fick jag höra att min kära storasyster har krockat med ett träd när hon åkte skidor någonstans i Dalarna.Tydligen så har hon blåmärken på lungan och vätska i lungan, hur ska man ta det? Hon ligger på en intensiv avdelning för observation över natten, imorgon kommer hon nog hem igen.


Nu är det gymmet som gäller innan jag ska hem till The Holiday och mysa! Tack och hej



Hur mysigt ser det inte ut?
Ge mig en Noah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0