Jag tycker inte om omvända dagar!

Idag är en omvänd dag om man kan kalla det så! Jag har gjort alla mina saker i omänd ordning, gymmet först, långpromenad med Leo och sen börjar jag jobba klockan 16, det blir fel i planeringen sånna här dagar! Hellre dagjobb, kan dock börja en timme senare!

På gymmet imorse låg all fokus på kondition, först 20 minuter på min kära step maskin och svetten bara rann hela passet efter det! Jag gick ner till "tråkhålet" som mamma brukar kalla det och körde 15 minuter löpning och sen 10 nerjoggning, sen gick jag upp och körde lite ryggstyrka och sen mage innan jag gick hem. Jag saknar träningsvärk, jag kommer knappt ihåg hur det känns och det är tråkigt...Man märker ju inga resultat ifall det inte värker lite i musklerna! Trots att jag ökat alla vikter nu med 2,5 kg så känns det inte. Jag får öka med 2.5 kg till på lördagens träning! :)

Imorgon är det Carros favoritfilm "Girl next door" på ettan, den börjar 00.20 så jag får nog sova lite middag om jag ska orka se hela. Den är ju faktist bra :)

Här är en bra låt att värma upp till, jag hörde den på the hills igår (förresten så ska jag bojkotta Spencer Pratt, han är cp). http://www.youtube.com/watch?v=67-rIC0Mn_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0