Jag ska bli moster till en liten pojke!

Idag har syster och Paulan varit och tittat på en väldigt aktiv bebis!
Det är en pojke!
Mosters andra lilla kille, Leo är ju nummer 1 och nu kommer pojke nr 2 :)
Jag vill också säga till dom blivande föräldrarna att deras son kommer bli uppskattad precis som han är och att jag ska bli världens bästa moster :D (tyvärr Fia, jag är bästast, du kan bli näst bäst).
En liten pojkis, vad kul!


Grattis till kronprinsessan Viktoria och Daniel på förlovningsdagen också, stor dag för svenska folket!


Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Vi vet att du kommer klara uppgiften som moster galant:-) Vår lilla kille slog verkligen runt igår. Hoppas han får vara pigg bara livet ut. Puss

2009-02-25 @ 06:24:48
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0