Jag älskar bio, no question about it!

Jag har idag varit på bio med min syster och hennes kompis Tessan. Vi såg den gudomligt vackra I taket lyser stjärnorna. Jag har läst boken och tycker fortfarande att den är bättre, men filmen var ju galet bra den med faktist. Jag grät till och med rakt ut, som ett litet barn! När hon skriver "Om du dör mamma, så tar jag livet av mig" i början så vart jag redan då lite tåris i ögat. Cancer berör, det går inte att komma ifrån det. Låten Oh Susie med Secret Service körde dom, den låten är ett måste för alla människor som uppskattar bra musik, lyssna på den och läs boken samtidigt, det kan inte bli en bättre kombination!

En annan sak som berör är folk som växer upp! Alla minns väll den söta Samuel Haus som var med i filmen Tsatziki? Han har växt upp och blivit en "stilig ung man" (som mina pensionärer hade sagt). Han var med i filmen, med exakt samma charm och utstrålning som han hade i Tsatziki. I mina ögon kommer han alltid vara den där lilla söta grekpojken. Punkt slut :)

Mitt intensiv pass var idag! Det gick superbra och jag märkte verkligen resultat av alla timmar på gymmet, jag orkade allt. Genom hela passet stog jag ut, tryckte på och svettades! Vilken känsla när man var färdig! Tack kära arbetsterapeut som tog med mig! På tisdag är det dags igen, denna gång med Carro.



Lilla pojken som växt upp och blivit stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0