I can speak swedish, PENIS!

Jag är fast i Use somebody träsket, jag kan inte sluta lyssna på denna låt!

Igår var det KAAAAATY perry! Trots psykbryten som stog framför oss och skrek "Do me" hela tiden så var det väldigt bra. Hon har sån energi och bara hoppade runt hela tiden, trots sjukdom! Bästa låten var helt klart Ur so gay. "So sad you should by a happy meal", många bra meningar i den låten! Helt värt att stå blöt i snön ett bra tag innan man fick komma in. Hon var väldigt rolig också, försökte prata svenska och vart överlycklig att penis hette samma sak, störtskön! Tråkigt för alla som missade henne!

När en konsert är avslutad är det dags att boka nästa, denna gång är det Pink den 10 november. jag och 9 andra människor ska på den konserten och då är jag 18 så då blir det SUPA av! haha (vad moget det lät).
Innan dess är det Coldplay, den 22 augusti! Jag är så uppbokad på konserter så det finns inte, det är ju en speciell känsla att se ett band/en artist live.

18 års dagen kom upp på diskussion idag i skolan, det första jag ska göra när jag fyller 18 är att köpa ett paket cigaretter till Petra, bara jag får visa leg är jag nöjd! Sen skaffa riktigt VISA kort och köpa någonting från internet! Mycket att se  fram emot. Krogbesök är ju inte en så hög prioritet eftersom jag avskyr att (snarare kan inte) dansa. Jag får slå mig ner på en bar, det duger bra för mig!

Ikväll är det träning, puls medel ska jag gå på, alldeles själv! Usch så tråkigt, men jag är inte motiverad för gym ikväll!
Tack och adjö





    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0