Grisrisgröt.

Jag är slut i kropp och själ idag! Var med arbetsterapeuten och sjuksköterskan idag på praktiken. Med arbetsterapeuten gick jag på två hembesök och sen åkte vi ut till HUL (hjälpmedel i uppsala län) och provade ut hjälpmedel. Mycket intressant faktist! Emelie var nog inte lika road som jag var! Hon satt mest i en rullstol och tittade på!
Fick precis besök av Fia som kommit hem från sjukhuset i Mora, hon kunde typ inte röra sig och dom tog ingen sista röntgen på henne så ingen vet hur de är med henne. Skumma människor i Dalarna. Imorgon ska hon nog till något så att hon blir bättre. Tur för henne de! :P

Ikväll har jag lovat mig själv att jag ska få gå och lägga mig klockan 21.00 sharp! Tror ni jag håller det? Jag röstar för! :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0