Endast 11 dagar kvar!

Den 18 februari börjar Grey's Anatomy igen! Jag är nästintill besatt av den serien och har sett alla program som gått hittills och jag har inga planer på att missa något avsnitt i framtiden heller!
Min favorit i grey's är Preston Burke (därav min fisks namn), trots att han inte är kvar längre så hade han sån utstrålning och var den härligaste människan av alla i serien! Min andra favorit är Yang, eftersom hon är så lik Carro (personlighet). Förstå när dom var ett par, det var det enda jag ville se hela tiden! HAHA, patetiskt!
Trots min besatthet av Yang/Burke så är jag kär, totalt nersusad, i Denny Duquette, varför skulle han dö för?! Men minns jag rätt så var han och tröstade Izzie i sista programmet? Han kan få vara mitt spöke... Varje dag och varje natt.. Mmm.. Smarrig...

Ikväll blir det först middag med Carro och Blomman innan vi går till Verna och vinkar av henne inför hennes Filli-resa!

            

Kommentarer
Postat av: Vernoo

Men det är väl klart att jag missar när serien börjar! :O :P

2009-02-12 @ 21:22:08
URL: http://vernanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0