Död helg!

Igår låg jag total däckad efter världens jobbigaste migrän anfall.. Jag var vaken 5 timmar på hela dagen, mellan 17 och 22, sen sov jag och vaknade nu, känns som om jag är riktigt jätte bakis! Usch!

I lördags var jag hos Carro, vi kollade på melodifestivalen och Bruce den allsmäktige, YEY! Vi hade lite alla stjärtars dag firande också med presenter och popcorn! Jag fick ett par SJUKT COOLA trosor som det står byggis på! Måste lägga in ett kort på dom! :)

Idag ska jag och Fia på lunch hos farmor (jag har beställt köttbullar, tror ni jag har sån tur?). Sen ska jag åka ut och städa, det blev ju inte av igår direkt... Sen lämna in lilla datan för den låter jättehögt när man startar den och jag tror inte det ska vara så faktist! Dum data :P Hoppas dom lagar den fort för jag vill ha med den när vi åker till Växjö!



Hur balla är dom inte då?


 


Kommentarer
Postat av: Nadine

ASCOOLA TROSOR!!

2009-02-16 @ 17:27:27
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Till hille!

Ingen risk att någon olämplig läser detta :P Ingen bryr sig ändå! :)

2009-02-16 @ 21:22:55
Postat av: Sandra Lövgren

haha det där är såååå du!! haha

2009-02-17 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0