Destination unknown :)

SJUKT SKÖNT TRÄNINGSPASS IDAG! Aldrig varit så skön tror jag! Att avsluta skolveckan med ett intensiv pass är nog det bästa som finns! Det värkte i varenda muskel och det kändes som hela kroppen skulle rasa ihop, MEN vilken känsla!
Är sugen på ett morgonpass imorgon innan utresa, men det orkar nog inte kroppen, även om jag önskade det!

Imorgon bär det av. Okänd ort med hela familjen. Det ska bli jättekul att komma bort och slippa skolan och fira mamms och systers födelsedagar! Tänk, min nästa födelsedag, då blir jag 18 barre!

Tjackebarre, måste ju berätta! När vi var på passet (jag, arbetsterapeut och hennes dotter) så kommer arbetsterapeuts son in, tjottahejti, det vackraste mina ögon skådat. Dock är jag för gammal (dom orden trodde jag aldrig att jag skulle behöva säga). Aldrig fel med lammkött, right? :)

Vi hörs när jag kommer hem! PYSSS


Promenad med vackra Kim i somras, saknar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

DU för gammal?

2009-02-28 @ 09:39:47
URL: http://sofiaineast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0